0%
SSCEPTERTechnologia & Design

Scepter Agencja interaktywna

Perfekcyjne połączenie technologii z designem

Scepter jest Agencją interaktywną z siedzibą w Nowym Sączu. Struktura działania zakresu usług w naszej firmie pozwala na sprawną realizację małych jak i dużych projektów. Do zakresu usług należą m.in: projektowanie stron www, sklepy on-line, strony mobilne, strategie komunikacji, branding, kampanie reklamowe, budowanie społeczności w social media, SEO, SEM, imprezy promocyjne. Posługujemy się nową technologią i designem oraz kreatywnymi pomysłami, aby finalnie Twoja firma mogła osiągnąć najlepsze rezultaty biznesowe. Nasze prace wykonujemy głównie na obszarze Nowego Sącza, Krakowa i Katowic, ale również pracujemy z Klientami w całej Polsce oraz za granicą.
więcej o usługach
Aktualności
>

Prywatne blogi to jedno, ale jakie korzyści przynosi prowadzenie bloga na stronie firmowej? Krótko mówiąc, korzyści mogą być ogromne jeśli dostarczane treści są istotne i warte przeczytania.
Pisanie firmowego bloga daje możliwość osobom odwiedzającym witrynę zdobycia dodatkowych informacji nie tylko na temat firmy czy usług w których się specjalizują, ale również o sektorze, w którym sami działają. Miejscowe newsy, case studies zadowolonych klientów, oceny lub opisy produktów oraz nowinki branżowe to wszystko może być opisywane w firmowym blogu. Niepodważalne jest, że decydując się na taki krok musimy prowadzić go regularnie. Przykro jest zobaczyć ostatni post dodany pół roku temu. Dlaczego warto prowadzić bloga?

 
Standardowo strona internetowa zawiera od 5-10 stron. Mimo iż wydaje się to wystarczające do dobrej sprzedaży swojego produktu lub usługi to może nie wystarczyć, aby dostać się do potencjalnych klientów. Na pomoc może przyjść Ci blog firmowy. Musisz wziąć pod uwagę, że każdy kolejny wpis to nowa podstrona, która zostaje zaindeksowana w wyszukiwarkach internetowych. Oznacza to więc, że to kolejna szansa na znalezienie przez potencjalnego Klienta interesujących go treści.

 
Podstawowe strony witryny internetowej mogą być przygotowane perfekcyjnie, ale czasami użytkownik potrzebuje czegoś więcej zanim będzie gotów by stać się Twoim Klientem. Niektórzy chcą mieć pewność, że dalej działasz w biznesie, chcą znaleźć odpowiedzi na swoje pytania, a również chcą poznać Twoją firmę. Regularnie pisany i aktualizowany blog pomoże Ci w tym wszystkim. Zachęcenie do przeczytania kolejnych wpisów za pomocą bocznych pasków czy proponowanych postów może ułatwić pobyt odwiedzającym Twoją stronę, co pomoże im lepiej zrozumieć działania Twojej firmy oraz kim jesteś i co masz do zaoferowania.